04 Jun
04Jun

כניסה לשוק העבודה הנסתר יכולה לתת לך יתרון תחרותי וגישה להזדמנויות קריירה בלעדיות. בפוסט זה, נחקור אסטרטגיות למציאת הזדמנויות עבודה לא מפורסמות ופתיחת דלתות לשוק העבודה הנסתר.


1. פייסבוק:
כתבו פוסט בקבוצות "דורשים" בפייסבוק ובעמוד הראשי שלכם, הודיעו לאנשים על החיפוש עבודה שלכם ובקשו מהם לזכור אתכם אם הם שומעים על מקומות פנויים.



2. לינקדאין:
לינקדאין היא פלטפורמה רבת עוצמה לנטוורקינג וחיפוש עבודה. בצעו אופטימיזציה של פרופיל הלינקדאין שלכם כדי לשקף את הכישורים, הניסיון והשאיפות שלכם לקריירה. הצטרפו לקבוצות ספציפיות לתעשייה, השתתפו בדיונים והתחברו לאנשי מקצוע בתחום הרצוי לכם. צרו מעורבות בתוכן על ידי הערות, שיתוף תובנות והפגנת המומחיות שלכם. לינקדאין יכולה להוות שער להזדמנויות לא מפורסמות, שכן מגייסים ומנהלי גיוס עובדים לרוב ממנפים את הרשתות שלהם כדי למצוא מועמדים מתאימים.


3. פניה ישירה:
שקלו לפנות ישירות לחברות מעניינות, גם אם אין להן משרות פתוחות שפורסמו בפומבי. צרו דוא"ל כתוב היטב, מותאם אישית או מכתב מקדים המביע את ההתלהבות שלכם מהארגון ומהכישורים שלכם שמתואמים לצרכיו. הדגישו את היכולת שלכם לתרום ערך ולפתור את נקודות הכאב שלהם. גישה פרואקטיבית זו עשויה למשוך את תשומת לבם של מעסיקים, שיכולים ליצור משרה או לשקול את הצעתכם להזדמנויות עתידיות.


4. עקבו אחר אתרי החברה ומדיה חברתית:
עקבו באופן קבוע אחר אתרי החברה, במיוחד דפי "קריירה" או "משרות", מכיוון שארגונים מסוימים עשויים לפרסם מקומות פנויים אך ורק באתרים שלהם במקום להשתמש בלוחות דרושים. בנוסף, עקבו אחר חברות בפלטפורמות מדיה חברתית כמו לינקדאין, טוויטר או פייסבוק, מכיוון שהן לפעמים משתפות פרסומי דרושים פנימיים או מכריזות על יוזמות גיוס עובדים.


כך תגדילו את הסיכויים שלכם למצוא את מקום העבודה הייחודי עבורכם 😊

רשמו לי בתגובות לאיזה סעיף הכי התחברתם והאם תתחילו ליישם אותו בפעם הבאה שתחפשו עבודה⁉️ 😉

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.